Lejekontrakt

Lejekontrakt

Undertegnede indgår hermed aftale om leje af Vindinge Forsamlingshus.

Dato for arrangement: __________  Fra kl. __________Til kl. ca________

Arrangementets art:___________________________________________

Der lejes, sæt kryds:   

______ Hele huset – store og lille sal …………………………………………kr. 2400,-

                

______ Store sal ………………………………………………………………………. kr. 1800,-

                                                  

______ Lille sal ………………………………………………………………………… kr. 1200,-

                                                  

______ Store sal til møde eller begravelse ………………………………. kr.  1100,-

———- Lille sal til møde elle begravelse ………………………………….  kr.   900,-

Medlemsrabat på kr. 100,- fratrækkes lejebeløbet.

Depositum udgør kr. 1000,- som indbetales på konto: 0814  0000262447 eller på MobilePay nr. 19643.

Husk at oplyse navn og adresse, samt dato for arrangementet.

  • Depositum indbetales senest 14 dage efter, at kontrakten er indgået, dato er først reserveret når der er betalt.
  • Selve lejen indbetales forud senest en måned før arrangementet.
  • Ved arrangementer i april og maj måned indbetales lejen før 1. januar i året for arrangementet.
  • Overholdes betalingsfristerne ikke, kan udlejer annullere kontrakten uden at tilbagebetale depositum og evt. leje. Undtaget herfor er sygdom.
  • Lejer har fået udleveret og har læst lejebetingelser inden kontrakten underskrives.
  • Lejer:                                                                                                                
  • Navn                _____________
  • Adresse      _____________________________               Postnr./by  ______________
  • Tlf.nr.          ________________                                        
  • Udlejer: Vindinge Forsamlingshus, Bøjdenvej 75, 5800 Nyborg,
  • tlf.nr. 2553 2456
  • Underskrift lejer                                                             Underskrift Forsamlingshus

Til toppen af siden